Over Margreet van Steijn

Al haar hele leven is Margreet gedreven de juiste snaar te raken. Met haar combinatie van zuivere intuïtie en analytische skills dringt ze snel tot de kern door. Ze maakt dingen simpel. Zowel voor mensen als voor organisaties.

Margreet van Steijn helpt om zichtbaar te maken wat er speelt in de diepte en wat er écht toe doet. Met als doel om de kwaliteit van leven van velen te verbeteren.

Portrait image of Margreet van Steijn

Meer dan 25 jaar merk- en marketing ervaring bij mooie Nederlandse merken

Albert Heijn logo
Anwb logo
Terre des hommes logo
Wehkamp logo

Margreet begeleidt sinds 2019 als zelfstandig ondernemer en adviseur met veel plezier merktrajecten bij organisaties. Ze helpt om de (merk)essentie helder te krijgen bij zowel profit als non profit organisaties. En ziet telkens weer dat het gaat stromen als de essentie systemisch klopt.

Het is haar overtuiging dat als organisaties én hun leiders “goed op hun plek staan”, ze automatisch de juiste dingen gaan doen voor de maatschappij. Met dit werk wil Margreet – indirect maar heel krachtig - betekenisvol zijn voor heel veel Nederlanders.

Om beeldend zichtbaar te maken waar het werkelijk om draait – privé of zakelijk - gebruikt Margreet opstellingen. Het begeleiden van familieopstellingen en organisatieopstellingen is een prachtig mooi ambacht dat tot wezenlijke transformatie kan bewegen. Zij heeft diverse opleidingen gevolgd bij IVSW en De Fontein. In het begeleiden van opstellingen komt haar intuïtieve vermogen goed tot zijn recht.

Margreet van Steijn heeft na haar studie bedrijfskunde op Nijenrode meer dan 25 jaar merk, formule- en marketing-ervaring in diverse commerciële en innovatieve managementrollen. Zo werkte ze als category manager, formule manager en brand strategy manager voor sterke en impactvolle Nederlandse merken als Albert Heijn, Picnic, wehkamp en ANWB.

Vanuit verbinding en oprechte interesse biedt Margreet al haar cliënten vertrouwen en ruimte om samen de essentie te vinden. Ze blijft nieuwsgierig tot de kern gevonden is en gaat altijd voor kwaliteit.

Margreet helpt je om
tot je essentie te komen.

Manager merk ANWB
Joost Poolman Simons

Margreet helpt je om tot je essentie te komen. Dit doet ze door de juiste mensen samen te brengen en complexe zaken plat te slaan tot waar het echt over moet gaan. Op basis van een uitgebreide analyse van ons merk, ons verleden en de beweging die we richting de toekomst willen maken heeft Margreet ons begeleid in het komen tot een nieuwe merkessentie, aanscherping van onze identiteit en nieuwe merkwaarden. Dit is de basis waarop we met elkaar aan de slag gaan met cultuur en de giant leap forward die we als ANWB willen maken.

Margreet stelt scherpe vragen, observeert, luistert, stuurt bij, jaagt aan, modereert en durft ook om haar opdrachtgevers te challengen om de essentie echt scherp te krijgen. Een aanwinst voor iedereen die een stap voorwaarts wil maken met zijn merk.

Bekijk hoe Margreet jou kan helpen
Bekijk hoe Margreet jou kan helpen

Here is my secret,
a very simple secret:
It is only with the heart that one can see rightly,
what is essential is invisible to the eye.

Le petit prince, Antoine de Saint-Exupéry
Ripe dark purple figs on a purple table cloth

Contact

Heb je een vraag of wil je meer informatie? Stuur een bericht via het contactformulier of bel met 06-55414610.

Bedankt! Uw inzending is ontvangen!
Oeps! Er is iets misgegaan bij het verzenden van het formulier.